• LID WORDEN

Welkom!

"V.V. Oosthuizen is een voetbalvereniging met een dorps karakter voor de gehele Zeevang, waarin plezier en prestatie samengaan. Sportief, gastvrij en maatschappelijk betrokken."
    Als je ook lid wilt worden van onze mooie voetbalvereniging V.V. Oosthuizen dan heten wij je van harte welkom! Graag hiervoor onderstaand formulier invullen.

Voor de jongste jeugd geldt een gratis 3-maanden lidmaatschap, deze periode betaal je geen contributie. Ook ontvangen alle nieuwe jeugdleden een gratis trainings tenue van de club, dit wordt uitgereikt door de beheerder van de webshop, Dhr. Ron Kunst. Bij de eerste kenismaking zal dit worden uitgereikt, en ontvangt u meer informatie over onze mooie club.

Bij onze club geldt wel de “verplichting” als speler of ouder om iets voor de club te doen. Geef dus bij de aanmelding aan wat je graag zou willen doen.

Kom je er niet uit of heb je vragen, dan kun je contact opnemen met:

V.V. Oosthuizen Ledenadministratie
    t.a.v. Jeep Hamstra
    de Krommert 46
    1474 PP Oosthuizen.
    Tel: 0299-403592/06-28093539
    ledenadministratie@vvoosthuizen.nl

De jaarlijkse contributie is als volgt vastgesteld:

Pupillen € 121,-
    Junioren € 132,-