• KANTINE NIEUWS

Beste barvrijwilliger,

Allereerst willen we je bedanken dat je tijd wil steken in het draaien van bardiensten voor je club. Door jouw inzet kunnen mensen na het sporten gezellig met elkaar genieten van een drankje en een hapje. Hartstikke goed en belangrijk werk!

Het schenken van alcohol brengt grote verantwoordelijkheid met zich mee. Zo is het van groot belang dat jongeren onder de 18 jaar absoluut geen alcohol kunnen verkrijgen in de sportkantine. Daarnaast willen we alcoholmisbruik en rijden onder invloed voorkomen. Om jullie te helpen op een goede manier met deze verantwoordelijkheid om te gaan hebben wij deze website ontwikkeld in samenwerking met de sportbonden.

De teksten en filmpjes op deze website stellen jullie in staat om straks op een verantwoorde manier alcohol te kunnen schenken in jullie kantine of clubhuis. Wanneer je de teksten en filmpjes hebt gezien en gelezen ben je in staat om de test te maken waarmee je een gekwalificeerde barvrijwilliger wordt en je bardienst mag draaien op tijdstippen dat er alcohol wordt geschonken.

We wensen jullie veel succes bij het maken van de test en veel plezier bij het draaien van jullie bardiensten!

Met sportieve groet,

NOC*NSF en sportbonden

Klik op onderstaande link om de test in te vullen.

Om uw uitslag te versturen dient u de volgende gegevens in te vullen:

E-mailadresbarverantwoordelijke kantine@vvoosthuizen.nl
    Naam vereniging VV Oosthuizen
    Aangesloten bij welke bond (afkorting) KNVB
    Plaats vereniging Oosthuizen
    Naam barverantwoordelijke Ron Kunst

*********************************************************************************************

Alvast bedankt voor uw medewerking namens de kantinecommissie,

Roel Cremer
    Marian Joosten
    Richard van de Ley
    Kirsten Koopman (coordinator roosters)